מתחמי חצר המלכה

חצר הנשף

אולם אירועים הנשף הוא הגדול ביותר בממלכת חצר המלכה, ומכיל אירועים של עד 1,200 איש.
חפצה בו נפשכם לאירוע אינטימי יותר? אין שום בעיה. האולם מודולרי וניתן לתיחום והתאמה.

כשמו כן הוא, אולם אירועים הנשף שבחצר המלכה בצומת כנות שם את ההילולה במרכז.
בכל עונות השנה, ילווה את פני האורחים מתחם קבלת פנים שופע צמחייה טרופית מהודרת ואווירה יוקרתית קסומה. באולם הנשף עצמו, שצורתו חצי ירח ייחודי, האורחים ייהנו מעיצוב שאתם בחרתם, חוויה קולינרית כשרה ברמה הגבוהה ביותר, בר אלכוהול איכותי, ורחבה שנותנת כבוד לחלק החשוב ביותר – המסיבה. 

בין אם אתם מתכננים חתונה, בר מצווה, בריתה או כל אירוע משמח אחר,
באולם הנשף שבמתחם חצר הקבלה תזכו לכל שתבקשו, ביד רחבה ובשיא הסטייל.

גן הארמון

למה לבחור כשאפשר לקבל גם וגם? בגן הארמון שבמתחם האירועים חצר המלכה, תזכו בכל העולמות בחלל אחד יפהפה ומרווח, המכיל עד 800 אורחים. 

דמיינו את זה: בכניסתם לגן הארמון בחצר המלכה יקבל את פני האורחים, איך לא, גן פתוח עשיר בצמחייה אקזוטית וירוקת עד ובשפע של פינות ישיבה נעימות. במרכז הגן ממוקם בר מלבני, הפתוח כך שידאג לכל אורח בכל נקודה מצדדיו. ברגע האמת, שביל מסתורי יוביל את החברים והמשפחה לגלות חופה עוצרת נשימה, שמאחוריה מפל מים זורמים. וכמובן שזה לא הכול.
אחרי שהתרגשנו ופטפטנו, הגיע הזמן לחלק העיקרי של הערב – משתה עם אוכל משובח וריקודים אל תוך הלילה, לאור מסכי ענק, באולם הארמון המפואר. 

אתם יכולים להפסיק לפנטז. גן הארמון במתחם חצר המלכה בצומת כנות יגשים לכם חלום של אירוע מדויק, יוקרתי ורבגוני, שיגרום לכם להרגיש חלק ממשפחת המלוכה. כי מי אמר שאתם לא?

משתה-המלכה----(36)
הפנטהאוז

רוצים להרגיש נסיכותיים אבל לשחרר קצת מהטקסיות? בפנטהאוז, תגלו את הווייב הקליל והאורבני ביותר בממלכה. 

אולם אירועים הפנטהאוז הוא האינטימי שבאולמות חצר המלכה בצומת כנות ומיועד לאירועים של עד 400 אורחים. החלל תוכנן בשני מפלסים ועם שתי מרפסות חיצוניות, כך שהאורחים יוכלו לעבור בחופשיות בין חלקי האירוע ולמקם את עצמם איפה שהם מרגישים הכי בנוח. בקומה התחתונה של אולם האירועים יזכו לראות את החופה, לאכול ולקרוע את רחבת הריקודים. כשירגישו צורך בהפסקה קלה, יוכלו לעלות להשקיף על כולם מהמרפסת שבמפלס העליון – שם תיערך קבלת הפנים. 

בפנטהאוז שבמתחם חצר המלכה תזכו לחגוג אירוע ייחודי ומהודק, ששם דגש על המסיבה והאווירה, אבל גם לא שוכח מהמעטפת של שירות מקצועי, עיצוב שכולו סטייל ואוכל פשוט מעולה.

בואו ניפגש

כאן מתחיל הסיפור שלכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם